četvrtak, 21. srpnja 2011.

Špageti na kvarnerski

Posjetili smo Ristorante Spagho (FB Spagho) u Rijeci. Bili smo u prolasku te su nam iz turističke zajednice na Korzu preporučili ovaj restoran, pošto nam se jela tjestenina/pizza.

Restoran je lijepo uređen, konobari su uniformirani no malo ustogljeni. Ne svida mi se ta ukocenost.
Ja imam obicaj naruciti špagete Carbonara kada prvi puta dodjem u neku spaghetteriu. Razlog je sto je to jelo super lagano napraviti te mi je to pokazatelj da li cu se sljedeci puta vratiti u isti restoran. Cura mi je narucila pizzu s rikolom, mozzarelom i češnjak.
Carbonara je bila odlična no količinski je bila kratka i bila je servirana na ravnom tanjuru. Pizza je bila loša. Tijesto gumenasto te nije bila začinjena.

Jedina dobra stvar je sto vam serviraju komad tvrdog sira te maleni ribež. Zaniljiv detalj.

Konobaru sam naravno naglasio da je tjestenine bilo premalo na sto je on komentirao: "Zbilja?!". Na tom je ostalo. To nije bila reakcija koju sam očekivao. U sljedecem postu, u jednom zagrebackom poznatom restoranu, ce te vidjeti kakvu reakciju ocekujem na prigovor.

Uglavnom, treba poraditi na kuhinji, kolicini hrane te na pizzama. Imaju sanse no trebaju se potruditi.

Cijene su pristojne, cca 150 kn za dvoje. Cuga, hrana i salata.

OCJENA:

Ambijent: 9/10
Posluga:7/10
Hrana: 6.5/10

LP

Nema komentara:

Objavi komentar