srijeda, 20. travnja 2011.

Lanci ali kakvi?

Čitam jučer, propao Daily Fresh. Prije par godina, propao je i lanac Subway sendvića. Postavlja se pitanje zašto kod nas nisu uspjeli, a vani recimo Subway još uvijek funkcionira.

Prva stvar je cijena. I jedan i drugi lanac su bili preskupi. 30kn za sendvič u Subwayu ili 15kn za kroasan u Daily Freshu. Ludost. U Capucineru je 35 kn tjestenina. Računica je jasna.

Druga stvar je ambijent. Ne pišem o načinu uređivanja nego broju sjedećih mjesta. Većinom su to manji prostori s barskim stolicama. Meni osobno to nikada nije leglo. Više volim sjesti u normalnu stolicu, jednostavno se bolje osjećam dok jedem. Preužurban način hranjenja.

Ove dvije stvari su i više nego dovoljnje da takvo nešto ne opstane.

No McDonald's jos uvijek funkcionira. Zašto?
Vrlo jednostavno, McDonald's je stalno ali doslovce stalno krcat. McDonald's se svako malo mijenja. Prati događanja u dotičnoj zemlji. Mijenjanju interijer, mijenjaju meni. Dodaju nove stvari. McDonald's je konstantan u promjenama. Puno mjesta za sjedenje, iako je fast food. 24-satni McDrive i ostalo.
Meni je McD u svakom pogledu fascinantan i nije čudo što su najjači lanac.
Netko će reći to niš ne valja, junk food i ostalo. No mislim da je konstantu, pa i u fast foodu, važno imati a to je ovaj lanac ima.

LP

1 komentar:

  1. hm. da u pravu si. ja inace kada je fast food u pitanju, najvise volim pojesti kebab to mi je br.1 fastfood hrana. u mc'donaldsu jedem samo sladoled i shake, znam da je to kemija ali nemogu si pomoci, sve ostalo iz ponude ti razni hamburgeri mi nisu privlacni. probao sam hamburger u good foodu i to je jos jedan razlog vise zasto da ga ne jedem u mc'd.

    OdgovoriIzbriši