utorak, 1. ožujka 2011.

Knjiška klopa

Restoran Klub književnika (http://www.klub-knjizevnika.hr/) nalazi se u samom centru grada Zagreba, na Trgu Bana Josipa Jelačića, na broju 7. Dok smo se penjali stubištem do restorana na drugom katu, nismo ni mogli očekivati da će nas u staroj zgradi s visokim stropom čekati iznenađenje za nepce ali i za oči.

Ušli smo u veliki predprostor, konobari su nas pozdravili i preuzeli nam jakne te nas uputili do našeg stola. Prostor je mješavina starog i novog. Onako složeno u kompaktnu sredinu. Sviđa mi se. Nije bilo puno ljudi no kasnije se restoran popunio.

Konobar nam donosi menije. Ukazuje nam da je tu meni za tjedan restorana no isto tako nam je pokazao meni koji će tek slijediti, za koji tjedan. Kasnije nam je objasnio da svakih šest mjeseci mijenjaju meni. Ne idu previše u širinu te imaju po par jela za meso, ribu i ostalo.

Naručili smo za predjelo, šurlice s povrćem i tartufima i krem juhu od lososa. Za glavno jelo uzeli smo filet brancina punjen tapenadom i confit od patke. A za desert cheesecake s limetom i medom te Mozart tortu. Meni za http://www.tjedanrestorana.com/ možete pogledati ovdje.

Izrazit ću se pjesnički: "Otkud god da krenem, ishod će biti isti. Nepca nam zahvaljuju" :D

A mi zahvaljujemo Klubu književnika i svakako su dobili dva nova gosta.

OCJENA:
  • Ambijent: 10/10
  • Posluga: 10/10
  • Hrana: 10/10
  • Cijena: 280,50 kn * - 2 predjela, 2 glavna jela, 2 deserta, višnjevac, Jana 0,75L, 2 čaše vina

*-cijena se odnosi na tjedan restorana kada je slijed od 3 jela za 100kn po osobi.

Nema komentara:

Objavi komentar