nedjelja, 20. veljače 2011.

Hrana na uglu

Bili smo nekoliko puta u Good Food-u, u Teslinoj 7 no jeli smo samo salate pa sam nisam žurio pisati komentar.
Prostor je suviše sterilan te je premalo mjesta za blagovanje. A robotizirani djelatnici me malo plaše. Svaki put pitaju da li hoćemo jest tamo ili za van. A u prostoru nikada mjesta :D Čak sam u McDonald's-u vidio opuštenije radnike.

A sada ono najbitnije, hrana. Salate su svježe, izbor velik, a porcije obilne. Jedino što me muči, a to sam komentirao na blogu Kristijana Marenića, jest piletina i goveđi odrezak koji su pečeni ranije i onda stoje u hladnjaku čekajući da se umiješaju u salatu. Ako već čekam par minuta da mi se salata složi, onda svakako mogu prićekati i da mi se meso ispeće.

Jučer smo probali BBQ burger i One minute steak. Burgeri se rade po narudžbi i dolaze liftom iz kuhinje u podrumu. Burger je bio izvrstan, podsjetio me na hamburgere iz dana HAM HAM-a i to mi je stavilo osmijeh na lice. Ramstek je isto bio dobar, sve je bilo svježe i ukusno.

U svakom slučaju bi volio u gornjem dijelu vidjeti ploču za roštilj na kojem peku meso. To bi me ustinu podsjetilo da je ovo objekt brze hrane.

OCJENA:
  • Ambijent: 6/10
  • Posluga: 6/10
  • Hrana: 8/10
  • Cijena: 47 kn - jedan burger i jedan steak

Nema komentara:

Objavi komentar