nedjelja, 23. siječnja 2011.

Jušna carbonara

Prijatelj je slavio rođendan u Pizzeri Napoli na Laništu, adresa je Lanište 1g. Nemali broj nas zakupio je pola prostora. Sam ambijent je topao, prevladava drvo i sve izgleda prilično novo. Rođendan je postao tradicija i zapravo to mi se sviđa. Catching up and shit s ekipom iz srednje škole, pokoja cuga i hrana.

Konobarica je bila uniformirana i ljubazna, bit ce spomena iste kasnije. Jedna zanimljiva stvar koju smo vidjeli na stolovima su bili podlošci s utisnutim imenom pizzere što je dalo dašak luksuza. 

A sada hrana. Kao i uvijek, od 19 ljudi samo sam ja jeo tjesteninu, ostali su naručili pizze. I hranu smo dobivali nasumično, tako da su neki pojeli svoje dok su drugi tek bili posluženi. Možda su bili zatečeni količinom ljudi no prijatelj je rezervirao mjesta par dana prije tako da to ne bi trebao biti izgovor. Isto tako posluživanje poveće družine zahtijeva precizno zapisivanje narudžbi te kasnije pripravljanje hrane treba ići tim redom. 

Baš sam se veselio carbonari no gadno sam se razočarao. Carbonara je super jednostavna za napraviti i mislim da jedna pizzeria/spaghetteria to mora znati napraviti barem za 8/10. Previše vrhnja i slabo pečena šunka pretvorili su ovu tjesteninu u juhu. Nešto špageta sam pojeo no to nije bilo ni 1/3.  Nastavio sam pizzu od cure ali ni pizza nije valjala. Tijesto, kao glavni sastojak, je bilo gumeno tako da hranjenje nije bilo uspješno.

Dobra stvar je što sam bio na rubu stola, jer ova jušna carbonara nije mogla proći samo tako. Ukazao sam konobarici na problem, onako diskretno, te se složila samnom i iz stopa ponudila nesto drugo u zamjenu, free of charge. Zahvalio sam se, rekao da nije potrebno već napomenuo da upozori kuhara da ubuduće bolje pripreme tjesteninu iz naslova da im se opet ne dogodi ista stvar. 

To što pizzerie nisu visoka kuhinja ne znači da hrana u istoj mora biti na znatno manjem nivou. 

OCJENA:
  • Ambijent: 8/10
  • Posluga: 8/10
  • Hrana: 2/10
No, od mnoštvo pizzeria u gradu, ima i onih dobrih. Ova svakako treba na onom glavnom poraditi, a to je hrana.

Pozdrav!

Nema komentara:

Objavi komentar