ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Uvozno

Zamislite ovo:
Imate hrpu novaca, unajmite/kupite poslovni prostor u centru grada Zagreba, uredite prostor, otvorite slastičarnicu i nakon svega toga uvozite kolače iz Italije????????????!!!!!!!!!!!!!!

Tko je tu lud?

Radi se o Oranžu, novootvorenoj slastičarnici/cafeu u Ilici. Kao i uvijek, željeli smo isprobati nešto novo.
Ušli smo unutra, došli do vitrine sa slasticama i onda smo proveli pet minuta birajući što bi smo htjeli probati. Za svaku stvar sam morao pitati prodavačicu, vidno nezainteresiranu za svoj posao, što je što i od čega je. Kada sam ju upitao zašto slastice nemaju pločicu sa sastojcima, rekla je da je to u dolasku. LOL

Uzeli smo tortu od limuna i neku čokoladnu tortu. Same slastice su bile ukusne, niša spektakularno.

No slijedio je lagani tuš kada sam upitao da li sami proizvode kolače. Konobar je odgovorio da nesto sami ali da većinu uvoze iz Italije. Šok.

Prema mojoj računici, uređenje lokala sigurno je u rangu 50k+ eura  i onda ne imati vlastite kolače???!

Veliki minus. 

Duboko razočaran. Nema do Vinceka i Torte i to.

LP

2 komentara:

  1. bio u oranžu prije vise od mjesec dana takodjer sam razocaran bio, a nisam ni znao da su kolaci uvoz.
    razocaran sam bio relativno malim izborom kolaca (mozda je sada veci?) i nemogu reci neljubaznosti ali vidnoj nezainteresiranosti osoblja da uopce posluzuje a kamoli objasnjava od cega je kolac...
    neznam, mozda se poprave, vidjet cemo

    OdgovoriIzbriši
  2. bila u oranžu ovu nedjelju-nisam probala kolače odnosno torte, iako ih je jako puno u ponudi, ali sam popila jako finu kavu...djelatnici ok...vrlo, vrlo ljubazni konobar dubrovačkog naglaska...bilo je jako ugodno....

    OdgovoriIzbriši